Skip to content

Ereğli SGR’ye yürüyüş, Kangal (29 Mart 2004)

Karadeniz Ereğli’de rotasyon görevindeyiz. Hafta sonu davetim üzerine Serkan Ereğli’ye geldi. Öğleden sonra tepeye çıktık. Tüm limanı gören piknik yerinde oturup resim çektik.

Sonra Sahil Gözetleme Radarına kadar yürüdük. SGR’deki kangal köpeği ile oynadık. Köpek 3 ay önceki gelişimde ufak bir yavru idi. Şimdi dev gibi bir şey olmuş. Çamurlu patilerini üzerinize koyunca boyu sizinle eşit hale geliyor. Kocaman kafasını suratına yaklaştırınca, insan ister istemez tedirgin oluyor.

SGR’den sonra tepelerde yürüdük ve muhteşem deniz manzaralarını seyrettik. Eski topçu bataryalarını gezdik. Tepeler arasındaki yemyeşil ovalıkta su içip çimenler üzerine serildik. Çimenlikte gofretlerimizi yiyip biraz çekirdek çıtladık.

Geri dönüşte deniz kenarındaki harika bir çardakta mola verip birer kahve içtik. Deniz manzarası, deniz kenarındaki büyük kayalar bizi kendimizden geçirmişti. Kayalar üzerinde birkaç ilginç poz verdik. Geri dönerken yine orman içinden bir yol izleyerek, rotamızı oldukça zorlaştırmaya çalıştık. Dikenler içine ufak düşüşler yaparak, makul derecede yara bere ile gemiye döndük.

Akşam gemide duşlarımızı alıp balıkçıda harika bir balık yiyerek günümüzü noktaladık.

SGR

Ölüce deniz fenerinden sonra deniz kenarındaki kayalıklar